فاز اول : شناخت وضعیت موجود در پروژه و بررسی و امکان سنجی طرح
- برآورد مقادیر عملیات به تفکیک فعالیت ها
- تدوین منشور پروژه
- تدوین طرح توجیهی طرح
فاز دوم : تدوین ساختار شکست کار، تدوین برنامه زمان بندی نهایی بر اساس بیس لاین تایید شده
- خدمات مدیریت محدوده و زمان بندی پروژه
- مشخص کردن ساختار شکست کار و تدوین فهرست فعالیت ها
- تهیه برنامه زمان بندی پروژه
فاز سوم : ارایه خدمات نظارت بر طرح و برنامه و پایش و کنترل در طول عمر پروژه
- تعیین مدت زمان و توالی فعالیت ها جهت تهیه برنامه تفسیلی مبنا ( بیس لاین )
- ارایه برنامه زمان بندی تفسیلی، اخذ نظرات و نهایی کردن برنامه
- تعیین مسیر بحرانی و فعالیت های بحرانی پروژه
فاز چهارم : ایجاد و ارایه داشبورد اختصاصی پروژه
- برآورد هزینه، نیروی انسانی به صورت برخط
- مانیتورینگ سایت از دفتر مرکزی